nehéz egyedül

2010.09.30. 21:45

sikitani akarok egyet bébi....

istenem,ha egy igenhosszú,velős káromkodással lehetne valamit tisztitani a dolgon... amolyan szép kocsis módjára mondanám. de nincs értelme. nem használ.

vagyok bele a világba,és semmi nem köt sehova. ilyenkor szoktak az emberek elindulni világotlátni? hát de ahhoz legalább nyelvtudás kéne, ha a kurázsiról most nem is beszélünk.
vannak kapcsolataim és mégsincsenek. pedig pont én mondom,hogy nem vagyok felületes. tényleg nem is akarok az lenni,igen,midig inkább a mélyvizbe vetni magam,újra és újra, és még mindig nem tudok úszni. de ha egyszer én merülök a másik meg már rég a felszinen van....én meg keresek a felszin alatt, aztán mikor már látom hogy ott semmi sem maradt, csak az utána suhanó buborékok, akkor meg remélem,hogy azért csak lesz valaki aki kihúz,hogy ne fúljak meg teljesen. de lassan nem ártana tudni úszni. egyedül úszni. az árral, vagy akár azzal szembe. elegem van már a mindig másra várok dologból. elegem,mert soha nem jön senki,én meg csak várom,hogy hátha mégis. mégse.
persze én vagyok a puhapöcs,ha olyan elegem van mért nem oldom meg magam, mért nem tanulok meg egyedül úszni és létezni. mindig annyira csodálom azokat akik élvezik az egyedüllétet, amikor olvasok ilyenekről. aztán háyszor eltervezem,hogy én majd kijárok a borzashoz biciklivel,és majd ott én kinn messze a világtól mennyire jól fogok lenni önmagammal. esetleg egy könyv, bogarak, kék ég. mégis még egyszer sem jutottam le a kamráig hogy kivegyem a biciklit.
még azt sem szeretem ha egyedül kell bemenni egy boltba,és huzamosabb időt kell válogatni,nézelődni.
ez mostanában kezd elég méretes problémákat jeleteni, lévén hogy a barátok igencsak eltűntek mellőlem. igy nehéz közösen boltba menni.

nehéz egyedül lenni.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://picirigo-szosszenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr222335772

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

horseheadedflashwizzard 2010.10.05. 17:06:06

micsoda majdnem egészében rámfelelő bejegyzés...siralmasak vagyunk,mi emberek,ha nem ezért,akkor másért,valami mindig van

picirigó 2010.10.05. 21:10:43

jesszus van ember aki ezt olvassa??? :)

(vagy csak szimplán egy elza-mégegynéven?)

horseheadedflashwizzard 2010.10.09. 22:24:11

@picirigó: van,ráadásul szinte a kezdetek óta,és ha olykor indirekt is,de rendre visszajutok ide

picirigó 2010.10.10. 11:55:50

háhá. nem gondoltam volna. :D

picirigó 2010.10.10. 21:14:16

mondhatni :))

de nincs visszakulcslyuk,ugye? vagy csak én nem láttam?

horseheadedflashwizzard 2010.10.11. 19:01:11

nincs visszakulcslyuk,csak kommentekben utazom,abban sem gyakran:)
süti beállítások módosítása