vegyes felvágott

2010.06.18. 12:37

apa még mindig nem tanulta meg,hogy mit hogy kell nevén nevezni... hihetetlen. Pedig mióta öntöm belé az okosságom. :)
de még mindig ujra és ujra jót röhög,hogy mennyire vagyok buggyant. :D

a lényeg! hogy ezt senki sem érti....
a NapkoLLektor nem Kollektor emberek!!! hát olyan szó nincs is ,hogy kollektor... agyrém.... két verziója van a napenergia felhasználásának.... mikor fűtünk vele, akkor NapkoNVektor-nak hivjuk, mikor meg energiát termel,akkor meg NapkoNNektor. totál logikus a dolog, mégis mindenki kollektort mond....iszonyat.
ezt asszem fel kéne terjesztenem a kormány elé,hogy végre normálisan irják már ki az áruházakban....

***

aztán tegnap útközben azon elmélkedtem, lehet kéne egy széles karkötőt csinálnom magamnak... eddig kétszer csináltam, mind a kétszer kb azonnal lenyúlta a frissensült férfilény... lehet ha lenne mit lenyúlni, lenne aki lenyúlja....

na mindegy...

***

nem szeretem a ???? -eket. nem nem. most akkor igen vagy nem? a talán is jobb, de csend. na nemár.légyszi. hát ez mi? nyomjon egy kacsintást legalább. áh anyám.

ezismindegy...

***

majdnem betörtem a világpiacra, még művésznevem is lett, aztán mégse, csak kicsit. hát igy jártam. mit van mit tenni.
de azért pár darab leledzik a kezem munkájából a Buborékban...

***

anyám deszar. felmenők elmennek 5 napra, én meg 100% egyedüllétben itthon rohadok. és milyen szép :) lehetne hajnalig dorbézolós, ivászatos bármit csinálni, és nincs egy ember aki eljönne. :D :D áááh szánalom. :D lehet nemártana szocializálódni kissé??? :)

***

ennyi. mindeggyis. minek irom? fityfaszezazegész is. :))
 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://picirigo-szosszenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr532091317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása