malom

2011.01.05. 22:08

A francba, jó lenne már egyszer ide egy cuki édeskedves aranyos,Vidám bejegyzést írni.
csak egyrészt az ritka,másrészt olyankor mi a francért irjak,ha jól elvagyok a nélkül is. nemde? de. hátakkor?

jesszusom jobban őrölök mint egy malom,vagy mint egy bosch aprítógép.
gyűlölöm az ilyen szituációkat. már úgy alapjáraton is, de basszameg ahányszor ilyen volt,én még mindig elbasztam.
a lesz e több,mint barátság témára gondolok. mostépp.
és általában az a vége,hogy Nem, de legalább még a barátságot is elbasztuk.

 

itt jött a szilveszter,mindenki évet értékelt,ezért én szánt szándékkal nem akartam értékelni, mire annyira nem akartam,hogy dafke megtettem. basszameg.
milyen volt ez az év? kúrvára vegyes. első körben rámondtam,hogy kurvaszar, aztán azért mégse. az év pozitívuma a Zazie a metrón, meg akiket ő hozott magával, és ez tökre jó, csak a másik oldalon meg ott van, hogy majd ugyanennyi embert el is vesztettem.
á hagyjuk. mi lesz idén? basszameg félek,mint az állat, azt is inkább már most hagynám ha lehetne. Jézusom, nyelvvizsgázni kéne, szakdogát kéne irni, államvizsgázni és hasonlók, aztán még att a Kibaszottnagy kérdőjel ? hogy szeptembertől merre????
jó lenne Thomas mozdonyként lenni, meglennének a vágányok,s csak menni kéne. esetleg néha lekonzultálni a váltós bácsival,hogy melyik sínre tereljen. bár biztos unalmas is lenne,és lófasz nem is lenne belőlem,csak egy elbaszott thomas.
ennek már megint se eleje se vége. mindegy legalább egy plusz kéz jó lenne.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://picirigo-szosszenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr832563745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása