most

2010.04.21. 20:41

bekilefelmegátráideodaszétösszevissza.

most nem ezt akarom ide, de a b*szni az egyetlen szó sztem amit mindhez lehet pakolni és értelmes....
 

mi jellemez manapság?

BEnézés
KIcsesződés
FELsülés
MEGjárás
ÁTkozódás
RÁfázás
IDEODAcsapódás
szanaSZÉTszórtság
ÖSSZEVISSZAélet
 

Jó lenne tudni,hogy hova vagy merre.
Nem szeretek egyedül lenni a nagy világba, túl nagy az ahoz,én meg túl kicsi vagyok. Nem kell sok ember,sőt, csak az a pár kéne,de az annál igazabban.

amikor megtalálom önmagam,meg közeledünk az összhanghoz itt bennem, akkor felborul a környezet. Ergonómiai vizsgálat vajon mit mondana erre?

teli az életem a sulival,meg a hozzá tartozó szarakodással,feladatokkal,és kb minden egyéb hinyzik belőle.

állitólag most kéne ÉLNI, egyetemi évei alatt vannak az embernek a legnagyobb sztorijai stb... hát én most inkább halok,mint de.

 

áh mindegy. süt a nap.

A bejegyzés trackback címe:

https://picirigo-szosszenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr661940983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása