így alakult

2011.03.30. 21:29

hát ez a sors fintora.
mennyire Mókás.
épp a minap eszembe jutott, hogy ide mindig rosszkedvű bejegyzések kerülnek, s gondoltam na most leírom a boldogságomat is.... hogy mesélek jókat,és hogy milyen iszonyatosan menő lufit szereztem, és ilyesmiket. aztán gondoltam, ha ma jön a boldogság egyik okozója, a kurvanagy lufimmal, ami a boldogságom másik okozója volt, mondom majd jól lefotózom és képestül töltöm fel ide. s mire ezt írom addigra a téma már tárgytalan. megint elkéstem a boldog bejegyzés megírásával. pedig nem gondoltam volna. de a boldogságokozó immár szívfájdító. minden bizonnyal jobb előbb megtudni,mint később, de hogy így is iszonyatosan kúrva mocskosul szar,az is biztos. a francba.

A bejegyzés trackback címe:

https://picirigo-szosszenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr102786537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása